Πέμπτη 24 Σεπτεμβρίου 2009

Ποιός θα ήμουν αν...


  • ...δεν υπήρχε κανένας Master, κανένας θεός, κανένα Φως και κανένας εξωγήινος σωτήρας?
  • ...Τι θα έκανα, εάν εγώ ο ίδιος στη φύση μου διέθετα όλες αυτές τις λειτουργίες?


(μετάφραση-απόδοση Βίκυ Χρυσού)

James:
Καθώς πλησιάζω στο τέλος, επειδή αυτή ήταν η τελευταία ερώτηση, θα ήθελα να συμπληρώσω ακόμη κάτι: 
Μου είναι σαφές πως οι απαντήσεις μου μπορεί να κάνουν μερικούς ανθρώπους να νιώσουν «σαν να είναι χαμένοι»– ίσως όχι αμέσως, αλλά στις επόμενες μέρες ή εβδομάδες. Είναι απολύτως φυσιολογικό. Αυτό το αίσθημα του να είσαι «χαμένος» επέρχεται αυτομάτως μόλις αφήσεις όλα όσα σε δένουν στο σύστημα ανθρώπινης νόησης. Όλα
αυτά, που κόβουν τις συνάψεις και φανερώνουν πως οι άπειρες πεποιθήσεις που συσσωρεύτηκαν σε πολλές ζωές πηγάζουν απλώς από προγράμματα εξαπάτησης, δεν μπορεί να γίνει αποδεκτό, δίχως να προκαλέσει απώλεια ή το αίσθημα σαν να χάνεται κανείς.

Μπορώ μόνο να σας πω, πως ίσως αυτοί ακριβώς μεταξύ σας, που θα αισθανθούν ιδιαίτερα έντονα σαν «χαμένοι» και δεν θα είναι σίγουροι τι να σκεφτούν ή να νιώσουν, αυτοί ακριβώς, βρίσκονται λίγο πριν το σημείο να βρουν τον εαυτό τους. Ίσως αυτό να σε παρηγορεί. Οι περισσότεροι άνθρωποι καταλήγουν βήμα-βήμα στη συνειδητοποίηση της κυρίαρχης ολότητας –σαν να πέφτει η μία φλούδα του κρεμμυδιού μετά την άλλη και να αφήνουν σταδιακά να φανεί η ουσία.
Ίσως είναι καλύτερα να μην ξέρεις πότε θα σε βρει αυτή η επίγνωση.

Στη νέα εποχή όμως οι ευκαιρίες είναι πολύ καλές και η διαδικασία μπορεί να επιταχυνθεί με ενέργειες προετοιμασίας, όπως αυτή του κβαντικού διαλείμματος. 

Σε παρακαλώ να έχεις υπομονή. Στον ιστοχώρο www.lyricus.org ονομάζουμε την επίγνωση αυτή «πηγαίο σημείο», διότι όταν το πλησιάσεις, θα βγείς από το Σύστημα Ανθρώπινης Νόησης και θα νιώσεις πως ο Εαυτός σου επέστρεψε στην «καταγωγή», την πηγή του. Φυσικά δεν το είχε εγκαταλείψει ποτέ, απλά η μετάβαση από το Σύστημα Ανθρώπινης Νόησης σε αυτή της Κυρίαρχης ολότητας, γίνεται αισθητή σαν μία επιστροφή. Το αίσθημα αυτό διαρκεί το πολύ μερικά κλάσματα του δευτερολέπτου, πριν συλλάβεις την αλήθεια.

Κάποιοι ανάμεσα σας που είναι εξοικειωμένοι με την ύλη των WingMakers.com, Lyricus.org και EventTemples.org, θα αναρωτιούνται ίσως, γιατί οι απαντήσεις μου εδώ είναι τόσο άμεσες και ξεπηδούν από μία άλλαη γεωμετρία, από ότι οι προηγούμενες εργασίες μου. Υπάρχουν αρκετοί λόγοι γι’ αυτό:

  • Ένας από αυτούς είναι πως βρισκόμαστε σε μία νέα εποχή. Η εποχή της Διαφάνειας και της επέκτασης αναπτύσσονται αυτή την περίοδο και έρχονται σε σύγκρουση με τα σχέδια της Ελίτ.
  • ‘Ενας άλλος λόγος είναι, πως οι ερωτήσεις που έθεσαν η Kerry και ο Bill (του project Camelot), δεν μου είχαν ποτέ τεθεί δημοσίως, οπότε ακούσατε εδώ για πρώτη φορά σχετικά.
  • Και τέλος, στο να αποκαλύψω το επόμενο επίπεδο της κυρίαρχης ολότητας, ως μέρος της προσωπικής αποστολής μου, είναι βασικό να απομακρύνω ορισμένα απαλά σχέδια της γέφυρας, όπου υπήρχαν.

Ο κάθε ένας από εσάς πρέπει να αναρωτηθεί: ποιος θα ήμουν, εάν δεν υπήρχε κανένας Master, κανένας θεός, κανένα Φως και κανένας εξωγήινος σωτήρας? 

Τι θα έκανα, εάν εγώ ο ίδιος στη φύση μου διέθετα όλες αυτές τις λειτουργίες? 

Είναι καιρός, να αναλάβεις την ευθύνη για τον εαυτό σου, να ανασυγκροτηθείς και να εκφράσεις προς τα έξω την Ολότητα, την Ισότητα και την Αλήθεια της αληθινής σου φύσης, διότι δεν μπορείς να κρύβεσαι πίσω από μια υψηλότερη οντότητα ή ένα Μάστερ και ταυτόχρονα να εκφράζεις την Κυρίαρχη συνείδηση.

Ως συμπέρασμα, μπορούμε να αναφέρουμε, πως το βασίλειο της εξαπάτησης/της ψευδαίσθησης, το οποίο χαρακτήρισα ως φυλακή, έπρεπε να δημιουργηθεί για να επιτρέψουν οι άνθρωποι την υποδούλωση τους δίχως να το συνειδητοποιήσουν. Όλα όσα συνέβησαν από τότε που ο Ανού άρχισε να σκλαβώνει την ανθρωπότητα ήταν έργα «σκιάς», δολοπλοκίας. Δίχως αυτά δεν θα είχε συμμετάσχει η ανθρωπότητα και ο Ανού και η Ελίτ το γνώριζαν. 

Τώρα η Πρωταρχική Πηγή κάνει τη φύση της και πάλι συνειδητοποιήσιμη από τον άνθρωπο.  

Μπορεί να νομίζεις πως ξέχασες, όμως δεν είναι αλήθεια. Δεν ξέχασες.

Nunti-Sunya

Από τη δική μου στη δική σου καρδιά
James

ΥΓ: η ίδια η συνέντευξη του James θα συνεχιστεί με τις απαντήσεις που έδωσε σε πρόσθετα ερωτήματα που το τέθηκαν.
 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου